Oto Horvat

Glasovi (Canti)

IX

Bila je to moja graška.
nije trebalo da predložim da odemo na ručak
u restoran te subote

trebalo je da nastavimo sa životom
dosadnih supružnika koji to još nisu postali
ti da se baviš tvojim native people
ja mojim prevodima Sangvinetija

radovati se i radovati mi se

bila je greška otići na ručak te subote i naručiti
primo piatto e poi secondo e dolce e vino e
mezzo litro d’acqua non gassata e caffè
i osećati se ponovo kao vrelo zaljubljen par

jer posle dok sam plaćao
ugledao sam se u ogledalu iznad šanka
i primetio svoju crnu kosu prošaranu sedim
i tebe sa moje leve strane
kako sediš ne više kao šumska nimfa

i pretrnuo užasnut

da nas dvoje dakle ipak
uprkos svemu uprkos nama

sve smo bliži

prahu i pepelu

iz knjige Putovati u Olmo, Povelja, 2008.

Нема коментара:

Постави коментар